zondag 27 mei 2012

IROK is nu OPEN en zo voel ik mij:

Als een gekke Pinkstervogel van de kunstenaar Dorus Brekelmans, zie foto.

IROK is  het hele jaar door op zondagmiddag geopend behalve op de officiële feestdagen. Laat nu Pinksteren zo'n vrije zondag zijn voor mij. Spreek ik met de kunstenaar Salvatore Scavone uit België af  op deze dag. Hij, die me netjes van te voren vraagt; ben jij er a.s. zondag? Zodat hij zijn kunstwerken kan afleveren voor de aanstaande expositie. Dus nu ik er toch ben (ondanks de super gezellige Geijsterse Kermis) komt allen naar IROK! Wij zijn OPEN! Vriendelijke groetjes Ingrid Koenen

1 opmerking:

  1. Beste Ingrid,

    Hopelijk brengt de Floriade nog leuke klanten binnen voor jullie. Het is toch best een bijzondere sfeer. Geniet van je Pinksterweekend; hoe dan ook.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen