zondag 27 februari 2011

Heimwee, by Ans Bakker glaskunst


Gisteren bracht ik de jongste dochter naar haar opa en oma in Venray voor een nachtje logeren. Na het werk gingen we eerst nog even samen iets drinken én gefrituurde uienringen eten bij BLOK 10 in Horst. Normaal is dat voor haar een tractatie maar nu vond ze de uienringen niet lekker. Later in de auto zei ze; ik heb buikpijn, misschien moet ik overgeven. Ik wist natuurlijk dat ze weer last van heimwee had. Toen zei ze; 'mama, ik heb last van Heimwee denk ik'.....och arm. Ik vertelde dat ze daarom juist weer es een keertje moest gaan logeren omdat het anders nog erger zal worden. Vanochtend dacht ik: even de nieuwe foto's van Ans Bakker op Picasa bijwerken, een serie genaamd... Heimwee. Ik ga ze dadelijk ophalen, zeker weten dat als ik het haar vraag dat het logeren eigenlijk heel leuk was. Wij zullen vanaf 20 maart een selectie uit de serie 'Heimwee' glaskunst van Ans Bakker presenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten